In perioada 14 – 17 aprilie 2011, dezvoltatorul imobiliar ADAMA cauta cumparatorul cu numarul 1000 in cadrul TIMON, Targul Imobiliar National, desfasurat in Piata Constitutiei, pentru a-l premia cu mobila pentru intreaga casa.
Campania promotionala se adreseaza tuturor persoanelor prezente la targ, care intentioneaza sa cumpere un apartament in cadrul unuia dintre ansamblurile imobiliare ale dezvoltatorului. Incepand cu numarul 982, ADAMA da startul cautarii celui mai norocos cumparator (numarul 1000) in cadrul TIMON.
Pentru cei care doresc sa achizitioneze o locuinta, mecanismul de concurs este simplu, si totodata interactiv, astfel cumparatorii vor avea posibilitatea de a invarti “roata norocului” de indata ce se hotarasc asupra apartamentului pe care il vor achizitiona. Persoanele care in decursul unei luni de la data desfasurarii targului se hotarasc sa cumpere apartamentul vor primi premiul castigat la roata.
Cadourile puse la bataie constau in aparate electrocasnice (frigider, masina de spalat, LCD, masina de spalat vase, sistem Home Cinema, aer conditionat, set plita & cuptor, cuptor microunde etc.).
In privinta persoanelor care sunt doar interesate de oferte de apartamente ADAMA, acestea pot completa un talon, participand astfel la tombola desfasurata, iar in ultima zi a targului, duminica dupa-amiaza, vor fi anuntati castigatorii. Pentru categoria celor interesati de oferta, premiile constau intr-un laptop, un aparat foto si un expresor.
Cumparatorul cu numarul 1.000 va castiga automat marele premiu: mobila si electrocasnice pentru intreaga casa.
„Campania este menita pe de o parte, sa impulsioneze vanzarile, pe de alta parte sa contureze si mai bine imaginea ADAMA ca cea a unui dezvoltator care intelege nevoile pietei si care pune la dispozitia publicului o gama larga de optiuni, oferind totodata consultanta pe parcursul intregului proces de prospectare/cumparare. Strategia dezvoltatorului ramane constanta de-a lungul timpului oferind apartamente la standarde internationale, cu preturi accesibile, in locatii care sa satisfaca orice tip de nevoie.”, declara Asher Lax, VP Marketing & Sales ADAMA.