Green City a lansat in luna august 2011 in cadrul celei de-a patra faze de dezvoltare, casa SENA la un pret foarte atractiv: 69.900 Euro (TVA inclus). Acest model de casa poate fi achizitionat atat prin credit ipotecar cat si prin programul Prima Casa 4.
In 3 luni de la lansare au fost contractate deja 30 de case, iar dintre acestea 25 au fost vandute din stadiul de proiect. "Suntem implicati de 2 ani in vanzarea caselor din Green City si am fost placut surprinsi de succesul pe care il are acest nou model de casa si de faptul ca am reusit sa vindem din stadiul de proiect 25 de case SENA intr-un termen atat de scurt, afirma Alexandru Petrescu, directorul companiei imobiliare ESOP, agentul principal de vanzari din Green City.
"Succesul de care se bucura Green City, cel mai bine vandut ansamblu de locuinte noi din perioada de criza 2009-2011, se datoreaza atat dezvoltatorului care si-a adaptat politica de marketing si vanzari noilor realitati ale pietei, bancilor si partenerilor financiari care au creditat cumparatorii, consultantilor de vanzari ESOP, cat si solutiilor unice si eficiente de promovare oferite in tot acest timp de Mediafax Group prin agentia de publicitate AdVenture, partenerii nostri de comunicare in acest proiect, carora le datoram cresterea rapida a notorietatii ansamblului Green City si generarea masiva de potentiali cumparatori, ajutandu-ne sa vindem, lucru extrem de important in aceasta perioada.", sustine Alexandru Petrescu.
Green City este primul ansamblu rezidential din zona metropolitana a Bucurestiului care reuseste sa vanda case din stadiul de proiect, (aceasta modalitate de vanzare destul de intalnita in 2007-2008, a lipsit cu desavarsire incepand cu anul 2009, odata cu declansarea crizei economice), ceea ce arata aprecierea si increderea de care se bucura dezvoltatorul, din partea cumparatorilor, pentru oferirea unui raport calitate-pret foarte bun si pentru respectarea planului de dezvoltare a infrastructurii si a zonei de facilitati.