Piata de comert electronic a evoluat puternic in ultimii ani, iar concurenta este tot mai acerba. Potentialul este insa imens, caci piata creste puternic pe masura ce tot ma multi romani devin clienti ai magazinelor online, iar cei care au incercat deja shoppingul online ca experiment se obisnuiesc cu acest mediu si transforma cumparaturile pe internet intr-o rutina.
Pentru a sprijini magazinele online (si implicit pentru a oferi beneficii suplimentare clientilor finali), Fastius Curier, una dintre cele mai importante companii de curierat rapid in Bucuresti, a lansat recent serviciul Treispe, care presupune livrare in aceeasi zi (azi comanzi, azi primesti). Iata mai jos 13 motivele pentru care orice magazin online din Capitala ar trebui sa contracteze serviciul Treispe:
– clientii isi doresc viteza, vor sa se bucure rapid de produsele comandate;
– clientii ar putea plati suplimentar pentru aceasta extra-optiune;
– livrarea in aceeasi zi poate fi inclusa in avantajele oferite clientilor, deci in politica de marketing (se pot castiga si fideliza clienti);
– creste sansa ca magazinul sa fie ales se se poate concura si cu alte „arme”, dincolo de pret;
– scade sansa ca un client sa se razgandeasca (sa cumpere din alta parte, sa renunte la comanda, sa returneze etc);
– magazinul finalizeaza mai rapid o comanda si se concentreaza pe cele noi;
– scade timpul alocat pentru relatii clienti (pentru clienti care suna sa intrebe de momentul livrarii);
– banii ajung mai rapid in conturile magazinului online;
– serviciul Treispe are un cost special, dedicat magazinelor online;
– magazinul va fi perceput drept unul cu servicii moderne, inovative;
– pot fi castigati inclusiv clienti care se grabesc foarte tare si care altfel ar cumpara offline;
– livrarea ultra-rapida este un instrument perfect de promovare;
– clientii vor fi mai multumiti si ar putea expune acest lucru inclusiv in recenzii, pe retelele de socializare;