Compania ISTA Romania, lider pe piata locala a sistemelor de contorizare individuala, introduce doua noi servicii, unice pentru industria de profil, cu rol in eficientizarea operatiunilor derulate de clientii companiei. Este vorba de lansarea unei platforme online prin intermediul careia clientii – administratori sau proprietari persoane fizice – isi pot accesa singuri consumul de caldura din apartament, dar si de introducerea unui serviciu gratuit de transmitere a notelor de consum catre asociatiile de proprietari prin e-mail.
Marian Sisu, Director General ISTA Romania a declarat: „Fideli angajamentului pe care ni l-am asumat in relatia cu consumatorul nostru final, ista Romania a investit constant in inovatie, lansand pe piata locala produse si servicii de calitate cu beneficii concrete pentru consumatorul final. Astfel, introducerea serviciului gratuit de transmitere a notelor de consum prin e-mail vine sa faciliteze accesul administratorilor de bloc la consumurile individuale de caldura din apartamentele aferente blocului pe care il reprezinta, evitand astfel deplasarea la centrul nostru pentru obtinerea statisticilor, dar si introducerea rapida a datelor in programele proprii de calcul al intretinerii. In plus, web portalul ofera posibilitatea, chiar si unui proprietar persoana fizica, sa-si monitorizeze consumul aferent apartamentului. Cu ajutorul acestui instrument, se pot efectua statistici, dar si estimari privind consumul, pentru o mai mare eficienta”.
In 2010, ISTA Romania s-a concentrat cu precadere pe realizarea de investitii in infrastructura IT, lansand recent ultima inovatie in materie de repartitoare pentru incalzire – symphonic sensor net. Datorita tehnologiei de ultima generatie, sistemul symphonic sensor net permite inregistrarea datelor de consum si transmiterea acestora direct in sistemul de calcul.
In paralel cu preocuparea constanta pentru cercetare, s-a trecut la implementarea unei metodologii de calcul mai complexa si upgradarea programului aferent acestei operatiuni in conformitate cu cerintele normei tehnice al ordinului ANRSC 343/ 2010.
In plus, pentru a eficientiza platile, ista ofera clientilor sai si un serviciu gratuit de achitare a facturilor de servicii la orice sucursala Unicredit Tiriac Bank, comisioanele aferente tranzactiei fiind suportate de catre companie.
„Centrul activitatii noastre este clientul. Pentru a-i oferi confortul de care are nevoie atunci cand vine vorba de folosirea unor produse si servicii de calitate, ista s-a angajat sa-i ofere cele mai performante tehnologii si sa-i asigure cele mai moderne instrumente de comunicare. Evolutia businessului ne demonstreaza ca suntem intr-o relatie de parteneriat, in care toti clientii ne-au acordat increderea lor. In acest sens, contam pe sprijinul lor pentru a duce la bun sfarsit obligatiile ce decurg din ordinul ANRSC 343/ 2010 privind inventarierea partilor comune din subsoluri si casa scarii, inventarierea tevilor verticale din apartamente si montarea repartitorului pentru calcularea partilor comune”, a mai declarat Marian Sisu.
Read Full Article