Cum poate un IMM sa profite de avantajul serviciilor de call center

Externalizarea serviciilor de call center este preferata in special de catre corporatii, dar tot mai multe IMM-uri foarte dinamice pe piata aleg de asemenea sa profite de avantajele unei astfel de solutii. Call center / contact center inseamna in primul rand relatii cu clientii, un subiect extrem de relevant atunci cand este vorba despre retail, inclusiv partea de vanzari servicii. De call center profesional, externalizat, pentru partea de primire apeluri clienti, poate profita inclusiv o clinica medicala, un spital privat, o firma de curierat local, o florarie etc. Toata comunicarea cu clientii va fi gestionata foarte bine, vor fi inregistrate comenzi, sesizari etc.

De mare folos este un astfel de serviciu de call center externalizat in cazul magazinelor online. In e-commerce, chiar si un IMM poate sa prospere, sunt o multime de exemple pe piata. Volumul mare de comenzi inseamna si multe probleme ce trebuie sa fie rezolvate rapid. Dincolo de personalul propriu, este ideal sa se apeleze la solutii de call center alaturi de o firma de specialitate. Aceasta va directiona resurse umane in functie de necesarul stabilit. Managementul va fi unul ideal, caci vorbim despre personal specializat, bine instruit. Cand volumul de comenzi creste puternic, se pot aloca si mai multe resurse in mod flexibil, in functie de contractul realizat cu firma de call center / contact center.

Insa orice IMM poate sa profite si pe alte planuri de aceste servicii de tip call center – este vorba despre apelurile OutBound: “Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction and Surveys – sunt solutii call center eficiente. Prin serviciul de telesales, avem ca obiectiv cresterea vanzarilor. Echipa noastra va sta la dispozitie daca doriti sa initiati o campanie de vanzari prin telefon. Obtineti rezultate maxime cu investitii minime. Prin telemarketing va putem asigura cresterea vanzarilor si un portofoliu mare de clienti”, spun reprezentantii Best call Sales & Marketing, o firma dinamica pe segmentul de call center cu sediul in Bucuresti, dar care poate oferi servicii companiilor indiferent de localizarea acestora in tara.

Cu personal bine pregatit si cu experienta relevanta in relatia de comunicare la distanta, se pot obtine rapid rezultate foarte bune. Intr-o campanie de marketing sau vanzari la distanta se pot valorifica anumite date de contact, baze de date, se poate face in asa fel incat clienti actuali care si-au dat acordul pentru a fi contactati, sa primeasca propuneri dedicate, oferte speciale care sa ii determine sa actioneze in mod repetat pentru achizitii de produse sau / si servicii.

Alte articole